Program Çıktıları: 1. İş hayatında ara eleman seviyesinde, genel kültür, temel hukuk ve ticari hukuk, sosyal güvenlik ve iş hukuku bilgisine sahip
2. Bağımsız ve analitik düşünme ve karar verme becerisine sahip, anadilini sözlü, sözsüz ve yazılı iletişimde etkin olarak kullanabilen
3. Meslek ile ilgili problemleri tanımlama ve çözme, gerekli çağdaş teknikleri ve çalışma araçlarını kullanabilme becerisine sahip
4. Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinciyle kendini geliştirebilen
5. Microsoft Office programlarını ( Word, Excel, Power point kullanabilme yeteneğine sahip, Büro otomasyonu hakkında bilgi sahibi
6. Protokol çeşitleri (davet, tanışma, yazışma, telefon protokolleri) , devlet ve iş yaşamındaki protokol kuralları hakkında bilgi sahibi
7. Evrak yönetimi, Elektronik belge yönetimi, çeşitleri, Kamu ve özel sektörde uygulanan dosyalama ve arşivleme sistemleri hakkında bilgi sahibi